martie 31, 2016

My hair journey

   Am trecut prin multe cu părul meu  și am încercat foarte multe produse ca să-mi repar greșelile pe care le-am făcut de-al lungul anilor .
Eu am părul cret , moștenit de la mama, iar cand eram mica l-am avut foarte lung si nu conta ce șampon sau balsam folosesc , nu-mi cadea parul si nici nu ma chinuiam la aranjat , mereu il aveam impletit, dar cand  eram prin clasa a6a m-am tuns mai scurt si bineinteles , pentru ca matusa mea este frizerita ,mi-am facut suvite roscate :D , de atunci a inceput parul meu sa se schimbe.

 A inceput sa creasca mai greu , sa se usuce iar textura parului se schimbase vizibil ,nici eu nu aveam experienta si nu stiam ce sa fac sau cum sa il ajut asa ca am gasit placa in clasa a8a :)) si il indreptam zilinic, iar cand am intrat in liceu , pana la jumatatea clasei a10a , colegii mei nu stiau ca am parul cret. Il indreptam si de 2 ori pe zi , dimineata cand ma duceam la scoala iar daca dupa scoala trebuia sa ies , bineinteles ca ma mai indeptam inca o data . Colega care statea in spatele meu imi spunea mereu ca am parul de papusa (plasticos si fara viata) .Daca placa nu era de ajuns , am avut si suvite blonde si vopsita roz, iar parul imi cadea foarte mult .
                                                                    ***

 La jumatatea clasei a10a , le-am spus fetelor din clasa ca am parul cret, si pentru ca nu m-au crezut m-au provocat sa vin creata la scoala, castigasem o ciocolata Africana :)), pentru ca toata lumea imi spunea ca am parul mai frumos cand e cret si deja castigasem porecla ”creata”, m-am hotarat sa renunt la placa si sa incep sa-mi repar parul.

  Cam aici incepe aventura mea cu parul , am descoperit tutorialele de pe Youtube si uleiurile naturale , si am incercat zeci de masti . primul lucru care l-am facut a fost sa ma tund apoi sa renunt la placa, primele uleiuri pe  care le-am incercat au fost cel de ricin si de masline, l-am folosit jumatate de an si parul l-am avut foarte mult timp impletit , sa ma tina departe de placa . Am invatat sa citesc ingredientele de pe sticla de sampon si balsam, sa folosesc ulei dupa baie si sa aplic masca de par. Sunt 3 ani de cand am inceput sa am grija de parul meu si a ajuns sa-l iubesc foarte mult si mereu il rasfat cu masti de par naturale cu avocado, ou ,ulei de ricin , de cocos, argan si ulei de maslie si am invatat foarte multe trucuri despre parul cret ,am multe produse de curatare , ingrijire , styling si incerc sa ma tin de rutina pe care o am .   Acum este sanatos si pot sa zic ca sunt mandra de mine si de parul meu .
 
                
                                                                                                   Love your hair.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trucuri pentru un păr sănătos

                  Un păr sănătos și stralucitor atrage mereu admirația celorlați  și poate fii cel mai frumos ”accesoriu ”, iar cateodată ...